1. Wstęp
- Przedmiotem niniejszego regulaminu jest określenie warunków dokonywania rezerwacji noclegów online za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem internetowym www.bieszczadzkazagroda.pl („Strona WWW”).
- Definicje:
- Lokal – dom, mieszkanie, pokój albo inne pomieszczenie przeznaczone do wynajęcia w celach noclegowych, stanowiące przedmiot Oferty Użytkownika, zamieszczonej na stronie www.bieszczadzkazagroda.pl
- Gość – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która dokonuje Rezerwacji.
- Oferta – propozycja wynajęcia Lokalu (niezależnie od formy zakwaterowania) niebędąca ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Rezerwacja – umowa zawarta pomiędzy Gościem a administratorem strony WWW na wynajem Lokalu zgodnie z Ofertą.
- Umowa – dokument, określający zasady rezerwacji za pośrednictwem strony www www.bieszczadzkazagroda.pl.
- System rezerwacji online – funkcjonalność strony www pozwalająca na dokonanie rezerwacji lokalu oraz dokonanie płatności
- Administrator – właściciel strony www, Stanisława Przytulska „Bieszczadzka Zagroda”, Jankowce 94, 38-600 Lesko, NIP: 6881092381, REGON: 370369610
2. Zasady korzystania z rezerwacji online
- Gość dokonuje rezerwacji poprzez wybór interesującej go oferty w systemie rezerwacji online i zaznaczenie na kalendarzu przewidywanego terminu pobytu. W oparciu o informacje wskazane przez Gościa w interaktywnym kalendarzu, Serwis generuje podsumowanie w postaci Wstępnej rezerwacji online, która zawiera między innymi informacje dotyczące Lokalu, terminu Rezerwacji, liczby noclegów, łącznej Ceny najmu Lokalu oraz wysokości zadatku określonego przez administratora.
- Po potwierdzeniu przez Gościa zamiaru dokonania Rezerwacji zgodnej ze Wstępną rezerwacją online, system przekierowuje Gościa do strony „Płatności”, gdzie Gość wybiera formę płatności zadatku. Płatność zadatku będzie realizowana z wykorzystaniem systemu którego operatorem jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 7.789.000,00 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Kwota zadatku zostaje w całości zaliczona na poczet całkowitego kosztu pobytu zgodnie z zaakceptowaną ofertą. Płatność pozostałej części Ceny Najmu Lokalu dokonywana jest bezpośrednio na rzecz administratora w sposób i terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Uprawnionym i zobowiązanym do wystawienia na rzecz Gościa dokumentów sprzedaży (rachunku, faktury) jest wyłącznie administrator.
- Po zaksięgowaniu zadatku wpłaconego przez Gościa na rachunku Serwisu, Gość otrzymuje Potwierdzenie wpłaty zadatku na rezerwację będocego jednocześnie potwierdzeniem rezerwacji, które są przesyłane na podany przez Gościa adres e-mail.
- Dowodem dokonania Rezerwacji i podstawą do udostępnienia Lokalu jest potwierdzenie rezerwacji lub potwierdzenie wpłaty zadatku.
- W przypadku, gdy Gość nie pojawi się w Lokalu w dniu, w którym zgodnie z rezerwacją powinno nastąpić rozpoczęcie najmu, do godziny 24:00 (o ile w Rezerwacji wyraźnie nie wskazano inaczej i o ile nie dokonano indywidualnych ustaleń z administratorem), rezerwacja jest anulowana w całości. W takim przypadku zadatek nie podlega zwrotowi.
- W momencie wpłaty zadatku/zaliczki przez Gościa, zawarta zostaje umowa pomiędzy Administratorem a Gościem. Wiąże się to z zablokowaniem możliwości dokonania rezerwacji Lokalu przez kolejnych Gości w tym samym okresie. Administrator zobowiązany jest do traktowania Gościa jako strony umowy i do przeprowadzenia rezerwacji dokonanej zgodnie z informacjami o Lokalu dostępnymi na stronie www w momencie dokonywania rezerwacji, włącznie z dostarczeniem wszelkich dodatkowych informacji, które zostały przekazane administratorowi przez Gościa.
- Poza opłatami i wszelkimi innymi kosztami określonymi w potwierdzeniu rezerwacji, Administrator nie obciąży Gościa żadną inną opłatą manipulacyjną/administracyjną lub prowizją za uregulowanie płatności w jakiejkolwiek formie.
- Reklamacja składana przez Użytkownika powinna mieć formę pisemną i zostać przesłana listem poleconym na adres Administratora, tj. Stanisława Przytulska Gospodarstwo Agroturystyczne „Leśniczówka Przytulisko”, Jankowce 94, 38-600 Lesko. Reklamacja zostanie rozpoznana przez Administratora w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia. Administrator poinformuje na piśmie Użytkownika o sposobie załatwienia reklamacji, chyba że dotyczy ona dysfunkcji lub usterki wynikających z nieznajomości Regulaminu lub niezastosowania się przez Gościa do udzielanych wskazówek.
3. Anulowanie rezerwacji
- Administrator zobowiązany jest do zagwarantowania zarezerwowanego Lokalu. W przypadku, gdy Administrator przed przyjazdem Gościa poweźmie wiadomość, iż z jakiegokolwiek powodu nie jest w stanie wypełnić tego zobowiązania lub z innych powodów anuluje Rezerwację, Administrator bezzwłocznie poinformuje o zaistniałej sytuacji Gościa i zaproponuje w ramach możliwości alternatywny nocleg lub zwrot zadatku.
- W przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa zadatek nie podlega zwrotowi
- W przypadku skrócenia lub niewykorzystania zamówionego pobytu, gościom nie przysługuje zwrot ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres. Zadatek nie podlega zwrotowi.
- Chęć anulowania rezerwacji Gość zgłasza bezpośrednio do administratora poprzez kanały komunikacyjne podane na stronie www bądź z wykorzystaniem linków przeslanych w potwierdzeniach rezerwacji. Anulowanie rezerwacji jest uznane za skuteczne w chwili przesłania do Gościa potwierdzenia z systemu rezerwacji online, że rezerwacja została skutecznie anulowana.
- Zgodnie z Art. 38 ustawy o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
jednakże Administrator umożliwia nieodpłatne anulowanie rezerwacji na zasadach określonych każdorazowo w ofercie.
W przypadku braku informacji o zasadach anulowania rezerwacji, przyjmuje się, iż bezpłatne anulowanie rezerwacji jest możliwe na 60 dni przed planowaną datą rezerwacji.
4. Zasady pobytu gości w lokalu
- Szczegółowe zasaday pobytu gości w lokalu określone są w Zasadach pobytu gości stanowiącego integralną część niniejszego regulaminu
- Gość dokonując rezerwacji potwierdza zapoznanie się z zasadami pobytu i zobowiązuje się do ich przestrzegania
5. Dane osobowe
- Zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych określone są przez nasza Politykę prywatności
- Goście dokonujący rezerwacji akceptują warunki określone w Polityce prywatności